2018 model Ford Mustang’in tepe noktasında bulunan 5.0 litrelik atmosferik V8 motorda ufak revizyonlara gidilmiş. Bu revizyonlar sayesinde net rakamlar açıklanmasada daha fazla güç ve daha az yakıt tüketim değerleri elde edilmiş. 2.3 litrelik dört silindirli EcoBoost motor mevcudiyetini korurken, tork çıkışında artış olduğu açıklandı. Bu da daha iyi hızlanma değerlerini sunacağa anlamına geliyor. EcoBoost motorun revize edilmesiyle demode kalan 3.7 litrelik V6 motorun artık sunulmayacağını tahmin etmek çok da zor değil. Yeni 10 ileri otomatik şanzıman artık hem V8 motorda hem de EcoBoost motorda sunulacak. Bu yeni şanzıman sayesinde çok daha hızlı vites geçişleri sağlanacak. Bunun yanında isteyenler için 6 ileri manuel şanzıman seçeneği de olacak.
Yenilenen Mustang’de aerodinami açısından da geliştirmelere gidilmiş. Alt gövde kaplamaları elden geçirilen Mustang bugüne kadar üretilen en iyi yakıt ekonomisi sunan model olma iddiasını taşıyor.
2018 Mustang’de artık daha teknolojik bir iç mekanda bizi karşılıyor olacak. 12 inçlik multi-medya ekranıyla birlikte dijital gösterge de opsiyonel olarak sunulacak. Ayrıca yenilenen Mustang’de artık direksiyondan ısıtma opsiyonu da bulunacak.
İlginizi çekebilir
Mustang artık aktif güvenliğe çok daha fazla önem veren bir model olacak. Yaya tespit sistemi, mesafe uyarısı, şeritten çıkış uyarısı, ön çarpışma önleme yardımcısı Mustang’de yer alacak. Kabinde ayrıca kalite anlamında iyileştirmeler sağlanmış. Malzeme kalitesi artırılırken, dikişlerde ön konsolda kalite hissini artırıyor.
Egzoz sisteminde de güncellemeye giden Ford mühendisleri, özellikle 5.0 litrelik versiyonda çok daha vahşi bir sese sahip olduğunu iddia ediyorlar. Bu sesi kapatıp-açma özelliği de sunmaya devam edilecek.
Dış tasarımda ise kaput 20 milimetre açaltılmış, bu da aracın görünümünü daha keskinleştirmişe benziyor. Stop grubu da elden geçirilmiş. Ayrıca Orange Fury ve Royal Crimson isimli iki yeni boya daha eklenmiş.
Son yorumlar