Euro 6 normlarına uygun dizel ve benzinli motorlarla satılacak olan yeni Fiesta, verimlilik bakımından sınıfının lider ünitelerine sahip olacak. Ford’un ödüllü 1.0 litrelik EcoBoost benzinli motoru, 100, 125 ve 140 HP’lik versiyonlarla yeni Fiesta’da yer alacak. 100 HP’lik versiyon için direksiyondan kumanda edilebilecek altı ileri otomatik şanzıman da opsiyonel olarak sunulacak. Turbo beslemeli üç silindirli 1.0 litrelik üç silindirli EcoBoost motor, yapılan revize ile daha yeni bir krank miline kavuşmuş.
Dizel motorlara geldiğimizde karşımıza 1.5 litrelik TDCi motor çıkıyor. 120 HP güç üreten motor altı ileri manuel şanzıman ile kombine edilecek. Güçlü torkuyla birlikte hem performans hem de yakıt ekonomisi sağlayan motor, 82 g / km CO2 emisyon değerine sahip. Giriş seviyesinde 85 HP güç üreten dizel motor da sunuluyor olacak.
1.5 litrelik TDCi motor, optimize edilmiş yeni bir yanma odası tasarımına sahip. Akıllı Şarj Sistemi sayesinde alternatör araç fren yaparken devreye girerek aküyü de şarj edebilme özelliğine sahip olacak.
İlginizi çekebilir
Ford’un 1.1 litrelik benzinli motoru da 1.25 litrelik ünitenin yerini alacak. 1.0 litrelik EcoBoost motor ile aynı mimariyi paylaşan 3 silindirli ünite, 70 ve 85 HP’lik versiyonlara sahip olacak. Bu motorda beş ileri manuel şanzıman ile kombine edilecek.
Tüm motorlar için Start/Stop teknolojisi sunulacak. Manuel şanzımanlar için yeni ECO düğmesi, daha fazla yakıt tasarrufu yapmak için motor ve gaz ayarlarıyla oynayabilecek.
Son yorumlar