Geçtiğimiz yıl Ocak ayında tanıtımı yapılan Yeni Citroën C5 Aircross SUV, bir yıldan daha kısa bir sürede 100.000 adedin üzerinde satışa ulaştı ve sergilemiş olduğu satış performansıyla markanın tüm dünyada en çok satan üçüncü binek otomobili oldu. Yeni Citroën C5 Aircross SUV bu performansı ile aynı zamanda markanın büyümesinde de önemli bir rol oynadı. 2019 yılının 11 aylık verilerine göre Citroën, Avrupa’nın en yüksek satış hacmine sahip 12 markası içerisinde en çok büyüme kaydeden marka oldu.
Yeni Citroën C5 Aircross SUV geçtiğimiz yılın Ocak ayında satışa sunuldu. Heyecan uyandıran tasarımı kadar gelişmiş donanımlarıyla da büyük ses getiren Yeni Citroën C5 Aircross SUV bir yıldan daha kısa bir sürede 100.000 satış adedine ulaşarak oldukça iyi bir performans sergiledi. Söz konusu satış performansıyla Yeni Citroën C5 Aircross SUV küçük sınıftaki C3 ve C3 Aircross SUV modellerinin ardından tüm dünyada markanın en çok satış adedine ulaşan binek otomobili oldu.
Yılbaşından bu yana gerçekleşen satış rakamlarına göre tüm dünyada satılan her dört Citroën’den birini Citroën SUV’lar oluşturuyor. Yeni Citroën C5 Aircross SUV üretildiği Fransa’da ilk 11 ayda C segmentinin en çok satış adedine ulaşan ikinci SUV modeli oldu.
Son yorumlar