Ülkece zor dönemler, bir daha asla yaşanmasını istemediğimiz günler yaşıyoruz.
Kızıyoruz, bağırıyoruz, ağlıyoruz, üzülüyoruz. Sonunda da tek temennimiz yaşanması daha güzel, huzurlu, gülen bir Türkiye’ye uyanmak. Çok mu uzak? Çok mu zor? Bilmiyorum, ama içim hâlâ çok umutlu. Böyle kara günleri bir daha yaşamamak ümidiyle.
İlginizi çekebilir
Enseyi karartmamak
Böyle dönemlerde ayakların direkt frene gitmesi normal. Ama iletişimde frene basanların uzun vadede kaybettikleri, iletişime devam edenlerinse toz bulutu kalktığında güçlenerek yola devam ettikleri bilimsel bir pazarlama gerçeği. Bu dönemde bazı markaların iyi iletişime devam etmeleri hoşuma gitti. Çünkü hayat devam ediyor. Fiat’ın özellikle kriz döneminde sıkı iletişim kurması, adeta basın bültenleriyle “işimizin başındayız ya siz” demesi hoşuma gitti. Tabii ki iletişimi azaltan markalara kızacak değiliz ama beğendiğimizi de söyleyelim.
Suzuki geri dönüyor
Geçtiğimiz günlerde otomotiv sektöründeki çok kıymetli patronlardan Suzuki Genel Müdürü Ümit Karaarslan ile buluştuk. Suzuki markasının tekrar kıpırdanmaya başladığını, gelecek yıl hedeflerinin 10 binli rakamlar olduğunu ve markasını özlemiş Suzuki müşterilerine Jimny, Vitara ve Swift ile tekrar dokunmaya başladıklarını söyledi. Karaarslan’ın öncelikli hedefi güçlü bir bayi ağı yaratmak ve belli ki bunun için ciddi bir emek veriyor. İlk hedef bayi sayısını 25’e çıkartmak. Pazara sevdiğimiz bir oyuncunun dönüşünü müjdeleyelim.
Bu ay aklımda kalan bir diğer konu da adeta yok satan Porsche Türkiye. Markanın Pazarlama Müdürü Selim Eskinazi’den öğrendiğimiz kadarıyla 1000 adetlik rakamlar çok yakın. 718’de tüm stoklar tükenmiş. Detaylar içeride keyifli okumalar.
Son yorumlar