Dünyanın en ünlü markalarının iletişim projelerinin yarıştığı Mercury Mükemmellik Ödülleri’nde Volkswagen Ticari Araç’ın SUV modeli Amarok için Turkcell ile birlikte gerçekleştirdiği Beacon Teknoloji alt yapılı test sürüşü projesi, Ürün Farkındalığı alanında Gümüş Mercury Ödülü’ne layık görüldü. Volkswagen Ticari Araç, “Yeni İletişim Kanalı Yaratma Dalı”nda da Onur Ödülü’nün sahibi oldu.
1987 yılından beri iletişim sanatını geliştirmek ve yenilikçi çalışmalarla daha ileriye taşımak amacıyla verilen Mercury Mükemmellik Ödülleri’ne bu yıl 23 ülkeden, bine yakın proje katıldı oldu. Kazananlar, New York’ta toplanan ve ajans, sivil toplum kuruluşu ve çeşitli kurumların üst düzey yöneticilerinden oluşan 66 kişilik bir jüri tarafından belirlendi.
Volkswagen Ticari Araç, Türkiye’de otomotiv sektörü tarafından ilk kez uygulanan Beacon Projesi’nde, Volkswagen Amarok modelinin test sürüşünü potansiyel müşterilere deneyimletmek amacıyla, Turkcell’in ‘Mikrolokasyon Platformu’nu kullandı. Bir alışveriş merkezinde bulunan Volkswagen Amarok reklam panosuna “beacon” cihazları yerleştirildi. Volkswagen Amarok reklam görselinin en az 3 metre yanından geçen ve daha önceden kriterleri belirlenmiş, reklam almaya izin veren hedef kitleye IVR (sesli arama) ve SMS gönderimi yapıldı. Bu arama ve gönderimlerle, Turkcell kullanıcıları, Amarok ile test sürüşü yapmak için otoparka yönlendirildi.
İlginizi çekebilir
Volkswagen Ticari Araç Beacon Projesi, 2015 yılında da dünyanın en saygın iş ödüllerinden biri olan Stevie Ödülleri, Gümüş Stevie kazanmıştı.
Son yorumlar