Škoda, markanın en çok satılan modeli Octavia’yı yenileyerek 14 Şubat Çarşamba günü tanıtmaya hazırlanıyor. Dijital dünya prömiyeriyle tanıtılacak yeni Octavia, Sedan ve Combi versiyonlarıyla sunulacak.
Dünya prömiyeri öncesinde aracın tasarımından ipuçları veren çizimleri yayınlayan Škoda, dördüncü neslin başarısını yenilenen tasarımıyla daha da ileriye taşıyacak. 1996 yılında modern nesliyle ilk kez tanıtılan Octavia, yedi milyon adedin üzerinde bir satış adedine ulaşarak önemli bir başarıya imza atmaya devam ediyor.
2020 yılında bir kez daha Red Dot Tasarım Ödülü’nün sahibi olan Octavia, yenilenerek görsel iddiasını daha da güçlendirecek. Yeni Octavia, daha rafine dış tasarımı, yeniden tasarlanan tamponları ve yenilenen ön ızgarasıyla çok daha etkileyici hale getiriyor. Markanın ikonik modelinin tasarımını evrimleştiren Škoda, aynı zamanda Octavia’nın imza far tasarımını daha keskin hale getirerek, aracın sportif görünümünü ön plana çıkarıyor.
İlginizi çekebilir
Dış tasarımda genişletilmiş Škoda ön ızgarası dikkat çekerken, bagaj kapağı üzerinde yer alan yeni Škoda yazısı, markanın yeni kurumsal kimliğini de yansıtıyor.
Škoda, Sedan ve Combi versiyonlarını yenilerken aynı zamanda yenilenen ürün gamında kullanıcılara yüksek performans sunan Sportline ve RS versiyonlarına da yer vermeye devam edecek. Aracı her açıdan daha da rafine hale getiren Škoda, markanın imzası haline gelen ön far grubunun iç kısmında ayırt edici bir mavi renk veren benzersiz bir kristal element olan Crystallinium’a yer vererek, aracın estetiğini daha da ileriye taşıdı.
Son yorumlar