Nissan’ın Facebook sayfasını ziyaret edenler yılın en önemli futbol maçında bu şansı yakalayabilecekler. Ayrıca çekilişe katılanların isimleri, santra bayrağında da yer alabilecek.
UEFA Şampiyonlar Ligi’nin global otomotiv sponsoru olan Nissan, çeyrek final mücadeleleri haftasında futbolseverlere, 28 Mayıs’ta İtalya’daki San Siro Stadı’nda oynanacak final mücadelesinde sahada olma şansı tanıyor. 25 şanslı futbolsever Milano’ya gitme ve dünyada en çok izlenen spor organizasyonunun devre arasında santra bayrağı taşıyıcısı olma şansını elde edecek. San Siro Stadı’ndaki 80 bin coşkulu seyircinin önünde yeşil sahaya çıkıp UEFA’nın siyah-beyaz bayrağını Şampiyonlar Ligi’nin marşı eşliğinde dalgalandırmak hiç şüphe yok ki hayatta bir kez yaşanabilecek heyecanlar arasında yer alıyor.
Nissan’ın yaptığı son araştırmaya göre katılımcıların neredeyse dörtte üçü Şampiyonlar Ligi’nin her yıl en çok beklenen sportif organizasyon olduğunu, dörtte birinden fazlası ise Şampiyonlar Ligi günlerinde ajandalarını boş tutmaya çalıştığını söylüyor. Nissan, herkesin konuşacağı bu mücadelenin finalinde bir parçası olma fırsatını sunuyor.
İlginizi çekebilir
Nissan’ın marka elçisi Andres Iniesta, bu benzersiz kampanyanın başlangıcı için Barcelona sokaklarına indi ve olan bitenden habersiz olan futbolseverlere sürpriz yaparak selfieler çekti. Iniesta’nın rekli bir şekilde başlattığı bu kampanyaya katılmak ve Milano’da gerçekleşecek olan şovun bir parçası olabilmek için 13 Nisan tarihine kadar katılımcıların kendi selfielerini Facebook’taki yorum kutusuna yüklemek yeterli olacak.
Iniesta, futbol severleri selfie çekimiyle şaşırttığı organizasyonla ilgili, “Bu ilginç bir deneyim oldu. Bunu yapmaya alışkın değilim. Çünkü normalde diğer insanlar benimle selfie çektirmek için bana geliyordu. En özel anları yakalayanlar güzel selfielerdir. Umuyorum ki sezon sonunda takım arkadaşlarımla kupayı kaldırırken çekeceğim selfie de bunlardan biri olacak”. dedi.
San Siro’da sahaya çıkma şansı elde edemeyenler için Nissan, Milano’daki heyecanın başka bir parçası olma fırsatını daha sunuyor. Şampiyonlar Ligi hayranları kayıt yaptırarak devre arasında santrada dalgalanacak olan Şampiyonlar Ligi bayrağında isimlerinin yer almasını sağlayabilirler. İsimlerin mikro baskı kullanılarak vereceği yıldız şekli sayesinde her futbolsever yılın en önemli futbol müsabakasının bir parçası olarak bayrağın üzerinde kendine yer bulabilecek.
Nissan Avrupa’nın Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Jean Pierre Diernaz, futbolseverlerin Nissan’ın odağında olduğunu söylerken, “Sürekli yeniliklerle futbolseverlere en heyecan verici deneyimleri sunmayı amaçlıyoruz. Nissan’dan başka hiçbir sponsor bu oyunu sevenlere santra dairesinde bulunma veya isimlerinin ikonik bayrağın üzerinde yazması fırsatını sunamaz” ifadelerini kullandı.
Andres Iniesta’nın Barselona’da futbol severlere yaptığı sürprizleri www.facebook.com/nissanturkiye adresinden görebililirsiniz. Nissan’ın bir diğer marka elçisi Thiago Silva da Paris sokaklarında futbol severlerden imza isteyerek farklı bir aktivite gerçekleştirecek.
Son yorumlar