2012 yılından beri Clio, Captur, Twingo, Espace ve yepyeni model Kadjar, markanın imajına dinamizm kazandırma görevini üstleniyor. Yeni “Renault, passion for life” imzası bu süreçte yeni bir adımı temsil ediyor. ”Yaşanacak otomobiller” sloganının varisi olan bu yeni imza, markanın tüm modellerindeki rönesansı temsil ediyor. Renault marka otomobiller, içindeki herkesin hayatlarını dolu dolu yaşamalarına izin vermeyi hedefliyor. Bu nedenle Fransız marka tasarımları ve iyi düşünülmüş ayrıntıları bu hazza ve duyuların uyanmasına katkıda bulunarak tasarlamaya özen gösteriyor. Otomobillerde bulunan faydalı yenilikler de gündelik hayatı kolaylaştırma hedefi taşıyor. Renault logosu da markanın bu yeni ruhunu daha iyi yansıtmak üzere, modernize edilerek yenilendi.
Son yorumlar