Renault’nun SUV segmentinde yer alan güçlü oyuncusu Kadjar makyaj operasyonundan geçirildi.
Yenilenen Kadjar’ın en büyük değişikliği ise kaputun altında yaşanmış. Mercedes ile ortak geliştirilen yeni turbo beslemeli 1.3 litrelik dört silindirli benzinli motor Kadjar’da da kullanılmaya başlanacak. 1.3 litrelik motor maneul ya da EDC çift kavramalı otomatik şanzıman ile kombine edilebilecek. Bu yeni motorun 140 ve 160 HP’lik güç çıkışları bulunuyor. Dizel motor cephesinde ise ufak dokunuşlardan sonra 1.5 litrelik ünite kullanılmaya devam edecek. 115 HP güç ve 260 Nm tork üreten dizel motor şuan için sadece 6 ileri manuel şanzıman ile kombine ediliyor. İleriki aylarda ise yedi ileri otomatik şanzıman ile kombine edilebilecek. 1749 cc’lik bir diğer dizel motor ise önceki motora göre 20 HP daha fazla güç sunuyor. 149 HP güç ve 350 Nm tork üreten motor altı ileri manuel şanzımanla gücünü ön tekerleklere veya dört tekerleğe birden aktarabilecek.
İlginizi çekebilir
Dört tekerlekten çekişten bahsetmişken, Renault yenilenen Kadjar’da 2WD, Otomatik ve Kilitli olarak üç farklı sürüş modu sunmaya devam edecek. Önden çekişli versiyonda ise çamur, kum ve diğer kaygan yüzeylerde çekiş gücünü artıran sistem kullanılmaya devam edecek.
Yenilenen Kadjar dış tasarımda yeni krom eklentilere kavuşurken, yenilenen ön ve arka tampon ve geniş bir ön ızgara dikkat çekiyor. ‘C’ şeklinde tasarlanan LED farlar artık Kadjar’da da kullanılmaya başlanmış. Arka tarafta da yine LED teknolojili stop grubu dikkat çekiyor.
Kabinde ise yenilenen 7 inçlik multimedya ekranı öne çıkıyor. R-Link 2 isimli sistem iddiaya göre daha hisli bir dokunmatik ekrana sahip. Klima kontrolleri daha modern bir tasarıma sahip olmuş. Havalandırma delikleri, konsol ve kapı kollarında da krom detaylar kullanılmış. Ayrıca arka tarafta yolculuk edenler için yeni havalandırma kanalları ve iki adet USB çıkışı kullanılmış.
Son yorumlar