Revize edilmiş hava girişleri ve yeni LED gündüz farları dış tasarımda ilk göze çarpan yenilikler olurken, yeni kapı kolları, elden geçirilen stop lambaları ve 20 inç’lik hafif alaşım jantlar dikkat çekiyor. Ayrıca yeni motor kapağı ve küçük dokunuşlar yapılmış arka tamponda makyajla birlikte yapılan değişikliklerden.
Porsche 911 Turbo modellerinde artık yeni spor direksiyon simidi ve bu direksiyon üzerinde Normal, Sport, Sport Plus ve Individual sürüş ayarlarının yapılmasını sağlanan bir buton yer alıyor. Yenilenen Porsche Communication Management sistemi ve standart olarak sunulan Bose ses sistemi yine yenilikleri arasında.
Makyajlı 911 Turbo’larda Sport Chrono paketi standart olarak sunuluyor. Bu paketle birlikte sunulan ve otomobilin motor ve şanzıman performansını sportif kullanım için ayarlayan Sport Response tuşu dikkat çekerken, Porsche Stability Management sistemini kapatan yeni PSM Sport mode sayesinde artık sürücüler otomobilin sınırlarını daha fazla zorlayabilecek.
İlginizi çekebilir
Hem Turbo hem de Turbo S versiyonlarında 3.8 litrelik çift turbolu altı silindirli bir motor görev yapıyor. 20 HP daha güçlendirilmiş bu motor, 911 Turbo versiyonunda 540 HP, Turbo S versiyonunda ise 580 HP güç üretiyor.
Makyajla birlikte daha da güçlenen 911 Turbo’nun 0’dan 100 km/s hıza ulaşması 3.0 saniye sürerken, otomobilin maksimum hızı ise 320 km/s olarak açıklanıyor. Turbo S versiyon ise 0’dan 100 km/s hıza 2.9 saniyede ulaşıyor. Maksimum hızı ise 330 km/s.
Porsche yetkilileri, motoru ve bazı teknolojileri geliştirilen 911 Turbo’ların yakıt tüketiminin de 0.6 lt/100 km iyileştirildiğini belirtiyor.
Son yorumlar