Peugeot, ikonik aslan amblemini yeni bir logo ve marka kimliğiyle tanıttı. Peugeot Tasarım Laboratuvarı tarafından oluşturulan ve bir arma içinde kükreyen bir aslan kafasına sahip yeni tasarım, Peugeot’nun en son marka kimliğinin bir parçası oldu.
Yeni görsel dil, Peugeot’nun cesur elektrifikasyon stratejisini ve öncü yeni teknolojiler yoluyla deneyimini geliştirme arzusunu yansıtıyor. Yeni Peugeot logosu, yeni bir Peugeot arması içinde kükreyen bir aslan başı ile ikonik Peugeot aslanına yepyeni bir yorum getiriyor. Amblem, Peugeot’nun bir marka olarak evrimini, yenilikçi ve başarılı model serisini ve 2023 yılına kadar tüm model serisinde elektrikli bir varyant sunmayı taahhüt ederek elektrifikasyona devam eden geçişini kabul etmek için oluşturuldu.
Yeni görünüme uluslararası bir kampanya ve yeni görünümlü bir web sitesinin yanı sıra bu yılın ilerleyen günlerinde yeni bir yaşam tarzı giyim ve aksesuar koleksiyonu eşlik edecek. Yeni logo aynı zamanda Peugeot’u zamansız bir marka olarak sergiliyor ve 210 yılı aşkın geçmişini kutluyor. Aynı zamanda yeni Stellantis ortaklığının sağladığı yeni teknolojilere ve yeniliklere doğru bakıyor.
İlginizi çekebilir
Logo uzun ömürlü olacak şekilde tasarlandı ve bu yıl dünya prömiyerini yapacak olan tamamen yeni Peugeot 308’den başlayarak tüm yeni modellerde yer alacak.
Son yorumlar