Otomotiv sektöründe yakaladığı ivme ile adından sıkça söz ettiren Peugeot, bu kez de reklam kampanyası ile dikkatleri üzerine çekti.
Dünyanın en prestijli pazarlama ve reklam etkinliği yarışması Global Effie Awards’da reklam kampanyası “Lions of our Time” ile Silver Effie ödülünün sahibi olan Peugeot, aynı reklam kampanyası ile Kristal Elma’da da iki ayrı ödüle birden layık görüldü.
Peugeot, sektörde elde ettiği konumu daha da ileriye taşımak adına başlattığı yolculuğunu ödüllerle taçlandırıyor. Hem sunduğu teknolojiler hem tasarımı hem de konforu ile büyük beğeni toplayan marka, bu kez de reklam filmi ile ödüle layık görüldü.
İlginizi çekebilir
Lions Of Our Time’a Silver Effie ödülü
Marka, dünya çapında 55 ülkede, EACA’e (European Association of Communciation Agencies) üye Reklam Ajansları Dernekleri ile Reklamveren Dernekleri tarafından ortaklaşa düzenlenen dünyanın en prestijli pazarlama ve reklam etkinliği yarışması Effie’den ödülle döndü. Bu kapsamda Open Creative Agency tarafından Peugeot için hazırlanan ve 43 ülkede yayınlanan, markanın yeni logosu ile yeni imajını tüm dünyaya duyuran reklam kampanyası “Lions Of Our Time”, Global Effie Awards’da Silver Effie ödülüne layık görüldü.
Kristal Elma’nın yıldızı
Marka bir diğer ödülünü de Kristal Elma’dan aldı. “Lions Of Our Time” reklam kampanyası ile TV & Sinema kategorisinde Kristal Elma almaya hak kazanan Peugeot, yine “Lions Of Our Time” ile bu kez de Entegre Kampanyalar kategorisinde Gümüş Elma almaya hak kazandı.
Son yorumlar