Geçtiğimiz sene dünya genelinde 1.710.000 adet araç satışı gerçekleştiren Peugeot, Avrupa pazarında %9,7, Çin pazarında %5,6, Afrika ve Orta Doğu pazarında %2,3 ve pasifik bölgesinde ise %9,1 büyüme kaydetti. Söz konusu satış başarısında aşağıdaki Peugeot gamının payı büyük:
– Markanın en çok satan modeli Peugeot 308 Avrupa C-Segmenti satışlarında ilk üç içinde yer alırken aynı zamanda markanın sınıf atlama stratejisini de destekliyor. Peugeot 308 satışlarının yüzde 23’ünü Peugeot Sport tarafından hazırlanan GT Line, GT ve GTi by Peugeot Sport versiyonları oluşturuyor.
İlginizi çekebilir
– Bir yıl kadar önce Cenevre’de lanse edilen ve Avrupa satışlarını yüzde 10 oranında arttıran yeni Peugeot 208 de bu başarıda önemli bir paya sahip.
– Başarıda payı olan bir diğer araç olarak Peugeot Partner öne çıkıyor.
– Düşük emisyon seviyesiyle 2015 yılı sonuna kadar 23 modeliyle ‘sınıfının en iyisi’ unvanını alan ve Peugeot PureTech motoruyla ‘Yılın Motoru’ ödülünü alan Peugeot’nun teknolojik ve çevresel başarısının da payı oldukça büyük.
Cenevre Otomobil Fuarında üç dünya prömiyeri ve bu yılın ilk SUV modelinin tanıtımını gerçekleştirecek ‘Aslan’ 2016 yılında da yoluna devam ediyor.
Son yorumlar