Nissan’ın pick-up modeli Navara, Kasım 2015 tarihinden bu yana geçen iki yıllık sürede Avrupa’da 50 bin adedin üzerinde bir satış performansına imza atarak pazar payını yüzde 11’den yüzde 17’ye çıkarttı. Satış performansıyla dikkatleri üzerine çeken Navara, İngiltere, Almanya ve İsveç olmak üzere üç önemli Batı Avrupa pazarında 1 numaralı Asyalı pick-up modeli oldu.
2016’da “Yılın Pick-up’ı” seçilen Navara, Avrupa’da elde ettiği satış rakamlarıyla dikkatleri üzerine çekmeye devam ediyor. Son iki yılda Avrupa’da gerçekleştirilen Navara satışları, 50 bin barajını aşarak Navara’nın pick-up pazarındaki payını yüzde 11’den yüzde 17’ye çıkarttı.
2017 yılında (eylül de dahil) İngiltere, Almanya ve İsveç olmak üzere üç önemli Batı Avrupa pazarında en çok satan Asyalı pick-up modeli olarak, pazarı domine etmeye devam ediyor. Elde edilen tüketici iç görülerine göre performansa ve premium özelliklere odaklanılan bu ülkelerde popülaritesi her geçen gün artan Nissan Navara’ya iş ve eğlence amaçlı kullanıcıların ilgisi de günbegün artıyor.
İlginizi çekebilir
Navara satışlarının yüzde 80’den fazlasını en üst iki donanım paketi olan N-Connecta ve Tekna oluşturuyor. Bu, segmentteki rakiplerin çoğundan daha yüksek bir oran olarak dikkat çekiyor.
Son yorumlar