Söz konusu otomobillerin üretim tarihi 19 Ağustos 2015’ten 14 Temmuz 2016’ya kadar uzanıyor. Firma ayrıca aynı sorundan dolayı 4867 modelin teslimatını bekletirken, 2670 model de bayilerde bekliyor.
Yan hava yastıklarının üzerini delikli bir malzeme kaplıyor ve bu delikler hava yastığının açılmasını destekliyor. Ancak güncel tasarım, patladığı zaman hava yastığının doğru pozisyonda açılmasını engelliyor. Diğer MINI modelleri farklı hava yastıkları kullandığı için sorun onlarda görünmüyor.
MINI bu sorunu, hava yastığı tedarikçisi Autoliv bir test esnasında A sütunundaki hava yastığının doğru şekilde patlamadığını anlaması üzerine keşfetti. Firma sorunun hava yastığı üzerine bulunan deliklerden kaynaklanabileceğinin altını çizdi. Bunun üzerine MINI kayıtlarını kontrol etti ve bundan etkilenebilecek bazı parçalar olduğunu buldu. Şimdilik konuyla ilgili herhangi bir kaza ya da olayla karşılaşılmadı.
İlginizi çekebilir
MINI bu geri çağırmaya 12 Eylül’de başlayacak. Bayiler yan hava yastığı kaplamasını değiştirecekken bazı araçlarda kaplama tamamen çıkartılacak.
Son yorumlar