Moda dünyasını uluslararası alanda 20 yılı aşkın süredir destekleyen ve 2013 yılından bu yana Türkiye’nin en önemli uluslararası moda etkinliği Mercedes-Benz Fashion Week Istanbul’un ana sponsoru olan Mercedes-Benz, eşsiz tasarımı ve yüksek kalite tutkusuyla moda sektörüne yön veren HUGO BOSS ile mevcut işbirliğini Türkiye’de yoğunlaştıracak adımlar atıyor.
Tasarımda zarafet ve yüksek kaliteli ürünlerle modern lüksü somutlaştıran Mercedes-Benz ile HUGO BOSS arasında yıllardır var olan işbirliğinin ana temellerini uluslararası aktiviteler, pazarlama ve iletişim stratejileri oluşturuyor. Türkiye’de de iki markanın işbirliğinden doğan ve saatten kıyafete, ayakkabıdan aksesuarlara kadar farklı ihtiyaç ve beğenilere hitap eden özel ürünler satışa sunuluyor. Moda devlerinden HUGO BOSS’un Mercedes-Benz ve Mercedes-AMG markası için hazırladığı özel koleksiyonlar, Mercedes-Benz Türk yetkili bayilerinin yanı sıra HUGO BOSS mağazalarında marka tutkunlarının beğenisine sunuluyor.
Mercedes-Benz’in moda dünyasını uluslararası alanda 20 yılı aşkın süredir desteklediğini ve bu alanda 40’tan fazla ülkede 50’den fazla moda platformuna sahip olduğunu belirten Mercedes Benz Otomobil Grubu Pazarlama İletişimi ve Ürün Yönetimi Müdürü Engin Bilgün “HUGO BOSS gibi güçlü, global ve Mercedes-Benz ile ortak hedef kitleye sahip bir markayla uluslararası alanda işbirliği yapmaktan mutluluk duyuyoruz. Uluslararası platformda yalnızca aynı ülkeleri paylaşmakla kalmıyor, aynı zamanda ortak müşterilerimize de her zaman daha iyi bir hizmet sunmak için tutkumuzu da paylaşıyoruz. Farklı markalarla işbirliği konusunda özenli ve dikkatli seçim yapan iki marka olarak önümüzdeki dönemde birlikte gerçekleştireceğimiz farklı aktiviteler konusunda heyecan duyuyoruz” dedi.
İlginizi çekebilir
HUGO BOSS Türkiye Perakende Direktörü Senem Ülker ise işbirliği ile ilgili şu açıklamada bulundu: “Mercedes-Benz ve HUGO BOSS birbirini mükemmel bir şekilde tamamlayan iki marka. İki marka arasında önemli bir uyum var ve bu uyumun ortak pazarda hizmet ettiğimiz hedef müşteri kitlesini memnun edeceğine inanıyoruz. Uzun soluklu olan Mercedes-Benz ve HUGO BOSS arasındaki işbirliği, gelecekte de birçok aktiviteyle kapsamını genişletecektir.”
Mercedes-Benz Türk’ün, İstanbul Park Intercity Sürüş Akademisi’nde geçen yıl açılışını yaptığı Mercedes-AMG Lounge, Formula 1 pistinde sürüş deneyimi yaşamak isteyen markanın tutkunlarına yüksek performans ve standart sunuyor. Intercity Sürüş Akademisi’nin her ay periyodik olarak düzenlediği ‘Test Sürüş Günleri’ne Mercedes-Benz otomobil sahipleri ve Mercedes-Benz yetkili bayilerine test sürüşü talebinde bulunan müşteriler katılabiliyor. Mercedes-AMG araçların sergilendiği 900 metrekarelik alan üzerine kurulu Mercedes-AMG Lounge’da 60 kişilik toplantı odası, özel görüşme odası ve araç konfigürasyonu yapılabilen dijital deneyim alanı da bulunuyor.
Mercedes-Benz, 20 yılı aşkın süredir moda dünyasını uluslararası alanda destekliyor. Mercedes-Benz’in 40’tan fazla ülkede sahip olduğu 50’den fazla moda platformu arasında Berlin, Madrid, Amsterdam, Tokyo, Pekin ve İstanbul moda haftaları bulunuyor. Mercedes-Benz, spor ve günlük yaşam tarzı alanlarındaki deneyimlerini lüks moda sektörünün liderlerinden olan HUGO BOSS ile de paylaşıyor.
Son yorumlar