Mazda, 2.0 litrelik motorunu yenileyerek ona daha fazla güç ve tork kazandırdı, karbondioksit emisyonlarını ve yakıt ekonomisini iyileştirdi. Motorun ismi ise e-SkyActiv X olarak yeniden adlandırıldı.
Mazda3 ve CX-30’da sunulan yeni motor, 16.3: 1’den 15.0: 1’e kadar daha düşük bir sıkıştırma oranına, optimize edilmiş yanma kontrolüne, değiştirilmiş pistonlara, emme eksantrik miline ve güncellenmiş yarı hibrit sistem yazılımına sahip. Japon otomobil üreticisi, bu değişikliklerle e-SkyActiv X’in 6.000 devirde 186 HP güç ve 4.000 devirde 240 Nm tork ürettiğini açıkladı. Bu, 2,0 litrelik ünitenin önceki versiyonuna göre 6 HP ve 16 Nm güç artışı ve aynı zamanda CO2 emisyonlarının 5 ila 11 g / km azalması anlamına geliyor.
Yeni motorun tanıtımının yanı sıra Mazda3, Sport Lux, GT Sport ve GT Sport Tech e-SkyActiv X verisiyonlarında standart olarak sunroof sunmaya başladı.
Son yorumlar