Tofaş çatısı altındaki Fer Mas Oto şirket müdürü Sinan Saip Bel, “Maserati markamızla geçen yılı 83 satışla ve 2013’e göre yüzde 107,5 büyümeyle “ODD – En Hızlı Büyüyen Marka” ödülü alarak kapatmıştık. Bu sene de farklı ve değişken parametlere rağmen 80 araç satışı hedefi koymuştuk, bu hedefe doğru hızla ilerliyoruz. Bu sene lüks sedan modellerimize güçlü bir talep var, aralık ayında da özellikle Ghibli modelinde yoğun hareketlilik mevcut. 2016’da pazara sunacağımız Maserati’nin ilk SUV’u olan “Levante” ile satış hedeflerimizi 3 haneli rakamlara taşıyor olacağız” dedi.
2015 yılında Maserati’nin lüks sedan modellerine güçlü bir talep olduğuna dikkat çeken ve aralık ayında da özellikle Ghibli modelinde yoğun hareketlilik olduğunun altını çizen Sinan Saip Bel, “Maserati, sadece Türkiye’de değil, global pazarlarda da Ghibli modeli ile büyük bir ivme elde etti. 2014 yılında küresel çapta rekor satış başarısı elde eden Maserati, dünya genelinde yaklaşık 36 bin 500 adet satış performansıyla 2013 yılına göre satışlarını yüzde 136 artırırken, 2012 yılına göre de yaklaşık 6 katlık artış elde etti. 2015 yılında da hem Türkiye’de hem globalde markanın amiral gemisi Ghibli olacak” dedi.
Fer Mas Oto Şirket Müdürü Sinan Saip Bel, “Bizler için önemli olan satış grafiğimizde büyük dalgalanmalar yaratmadan, aynı çizgiyi koruyabilmektir. Fer Mas olarak; bu yıl da sergilediğimiz başarıyı sürdüreceğiz. Bununla birlikte gelecek sene lüks SUV modelimiz Levante’nin gelmesiyle Maserati’nin Türkiye’deki yıllık satışlarının 100’lü adetleri geçmesini hedefliyoruz” dedi.
Son yorumlar