Bu amaçla Ağustos ayında Bodrum’a, Eylül ayında ise Çeşme’ye test araçlarını gönderen marka, bölgedeki lüks oteller ve restoranlar ile yaptığı işbirliğinin yanı sıra, dijital pazarlamada “Hyper Local Targeting” adı verilen lokasyon bazlı reklam modeli ile Lexus modellerinin daha fazla kişi tarafından deneyimlenmesini sağlıyor. Lexus, sunduğu lüks yaşam tarzı ile örtüşen lokasyonları hedefleyerek Bodrum’da ve Çeşme’de bulunan ve segmente edilen kişilere, mobil uygulamalar ve siteler üzerinden banner reklam gösterimi yaparak ulaşıyor. Bu iletişim ayrıca bölgesel hedefleme yapılabilen Facebook, Instagram, Swarm & Fourquare gibi sosyal medya kanallarıyla da destekleniyor. Test sürüşü formunu doldurarak başvuruda bulunan müşterilere diledikleri lokasyon ve saatte test sürüşü için randevu veriliyor.
Lexus, Bodrum ve Çeşme’deki bu aktivitelerine bayram sonuna kadar devam edecek. Lexus modelleri, ayrıca 18 Eylül’e kadar yaz mevsiminin en popüler ve en seçkin yerlerin başında gelen Bodrum Yalıkavak Palmarina’da yer alıyor. Ziyaretçiler, istediklerinde Lexus modellerini yakından inceleyebiliyor ve bu ayrıcalığı yaşamak için araçları test edebiliyorlar. Markanın sunduğu lüks yaşam tarzı ile örtüşen lokasyonları hedefleyen Lexus, Bodrum Palmarina’da lüks SUV segmentinin yaratıcısı RX, sportif sedan modeli IS ve lüks crossover modeli NX ile test sürüşü imkanı sunuyor. Ayrıca markanın en performanslı modellerinin başında gelen karbonfiber kaputa sahip 477 HP üreten RC F de burada sergileniyor.
Son yorumlar