Arı peteği desenli ön ızgara araca agresif bir görünüm kazandırırken, opsiyonel olarak sunulacak lazer teknolojili farlar tam 600 metre ileriyi aydınlatabilecek. Araç kavisli hatlarından dolayı bir önceki neslinden fotoğraflarda daha uzun ve daha dinamik gözüküyor.
Arka tarafa geçtiğimizde ise yine bizi LED aydınlatmalar karşılıyor. Hava girişleri ise aracın kaslı görünümüne vurgu yapıyor. Aracın Plus versiyonunda karbon spoyler hızlanmaya bağlı olarak açılıp kapanabiliyor. Büyük egzoz çıkışlarının arasına konumlandırılan arka difüzör ise gerçekten çok iyi tasarlanmış.
Audi’nin yeniden elden geçirdiği 5.2 litrelik V10 FSI motorun iki ayrı versiyonu olacak. Bunlardan biri 540 HP güç ve 540 Nm tork üretecekken diğeri 610 HP güç ve 560 Nm tork üretecek.
İlginizi çekebilir
610 HP’lik Audi R8 Plus 0’dan 100 km/s’ye çıkmak için sadece 3.2 saniyeye ihtiyaç duyacak. 540 HP’lik versiyon ise 3.5 saniyede 0’dan 100 km/s hıza çıkabilecek. Plus versiyonun maksimum hızı ise 330 km/s. Bu kadar performanslı olmasına rağmen standart R8 100 kilometrede 11.8 litre benzin tüketecek.
Her iki motor seçeneğide 7 ileri S-Tronic şanzıman ile kombine edilmiş. Dilendiğinde manuel vites geçişleride direksiyonun arkasına konumlandırılmış kulakçılarla sağlanabilecek. Audi’nin markalaşmış dört tekerlekten çekiş sistemi quattro standart olarak sunulacak.
Aracın bu yaz satışına başlanacağı gelen bilgiler arasında.
Son yorumlar