80’lerin ikinci nesil Suzuki Alto’sunun Çinli bir EV ile ortak noktası nedir? Kulağa garip gelse de, Jiangnan U2 söz konusu olduğunda cevap ortak tasarım mirasıdır. Çin’deki en ucuz otomobillerden biri olarak Suzuki Alto’nun yeniden adlandırılmış versiyonunu üreten Jiangnan Automobile, bu yıl çok daha modern bir versiyonla geri dönüş yapıyor.
Jiangnan U2, BAIC’in Ruixiang Hoen O2 modeline büyük ölçüde dayandığı için tamamen orijinal bir araç da değil. Gövde panellerinin çoğunu ikinci modelle paylaşmasına rağmen, Çin pazarında sunulan ikinci nesil Suzuki Alto (1984-1988) örneklerinden birinin adı olan Jiangnan TT’ye (2001-2010) atıfta bulunduğu iddia edilen benzersiz bir tasarıma sahip.
Bazıları yuvarlak dikdörtgen LED farlara sahip siyah ön panelin bir şekilde Honda e’yi anımsattığını söyleyecektir, ancak retro-fütüristik tasarımlarla elde edeceğiniz şey budur. Şık profil, kısa kaput, kısa çıkıntılar ve aerodinamik bir ön cam içeren Ruixiang Hoen O2 ile paylaşılıyor. EV ayrıca gömme kapı kolları, çift tonlu bir görünüm, panoramik sunroof, arka spoyler ve büyük 17 inç alaşım jantlara sahip.
İlginizi çekebilir
Jiangnan U2, 3.840 mm uzunluğunda ve 2.521 mm dingil mesafesiyle kentsel EV segmentinde yer alıyor. İç mekanın ayrıntılı fotoğraflarına sahip değiliz, ancak kumaş döşemeli koltuklar ve orta konsolda bağımsız bir bilgi-eğlence ekranı görebiliyoruz.
Jiangnan U2, her ikisi de ön tekerleklere güç gönderen 75 HP ve 120 Nm veya 109 HP ve 160 Nm üreten iki güç aktarma organı seçeneği ile sunulacak. Ayrıca, büyük olasılıkla Çin protokolleri kapsamında ölçülen, sırasıyla 305 km ve 406 km EV menzili sunan iki lityum demir fosfat pil seçeneğine sahip olacak.
Son yorumlar