Heyecan uyandıran yeni tasarımı, çok daha zarif çizgileri, yeniden tasarlanan ön bölümü, Full LED stop lambaları, farklı gövde renkleri ve yeni bir “Black Pack” seçeneği ile yeni Peugeot 3008 modern tasarımda yeni bir dönemi müjdeliyor.
Şarj edilebilir hibrit motor, iki veya dört tekerlekten çekiş, benzinli ve dizel motor seçenekleriyle sürüş keyfi ve verimliliği kombine eden yeni Peugeot 3008, zengin çeşitliliğiyle seçim özgürlüğü sunuyor.
Akıllı teknolojilerden hiçbir şekilde ödün vermeyen yeni SUV 3008, en güncel sürüş destek sistemlerinin yanı sıra yenilenen gösterge paneli, yeni 10 inçlik yüksek çözünürlüklü dokunmatik ekranıyla ve yeni Peugeot i-Cockpit® ile birlikte yollara çıkıyor.
İlginizi çekebilir
Bu kapsamlı deneyimleri tamamlamak üzere kısa bir süre önce Peugeot 308’de tanıtılan yeni bir ticarileştirme yaklaşımı devreye giriyor. Buna göre her biri ‘Pack’ adı altında ek donanımlarla desteklenen üç farklı donanım seviyesi bulunuyor.
Peugeot 3008 hibrit seçeneği
Şarj edilebilir hibrit motorlar, markanın ‘Seçim Gücü’ felsefesinin temelini oluşturuyor. Yeni SUV 3008 iki farklı şarj edilebilir hibrit motor seçeneğiyle bu felsefenin gereğini yerine getiriyor:
- HYBRID4 300 e-EAT8 / dört tekerlekten çekiş / km başına 29 gr/C02 ve 59 km’ye kadar tamamen elektrik sürüş menzili (WLTP protokolüne göre)
- HYBRID 225 e-EAT8 / dört tekerlekten çekiş / km başına 30 gr/C02 ve 56 km’ye kadar tamamen elektrik sürüş menzili (WLTP protokolüne göre)
Son derecede verimli ve güçlü olan HYBRID4 300 e-EAT8 versiyonunda bir adet içten yanmalı benzinli ve iki adet elektromotor görev yapıyor. 200 HP (147 kW) PureTech benzinli motoru; biri önde e-EAT8 şanzımana bağlı 110 HP (81kW) ve ikincisi arka aksa entegre 112 HP (83 kW) olmak üzere iki adet elektromotor destekliyor.
Elektrikli sürüş modunda da kullanıma sunulan 4WD modu, yollarda ve zorlu arazilerde daha iyi çekiş sağlıyor. Gücün dört tekerleğe eşit olarak dağılması sayesinde: ıslak, çamurlu, karlı veya virajlı yollarda üstün yol tutuş özellikleri sağlanıyor.
225 HP (165kW) gücündeki iki tekerlekten çekişli HYBRID 180 HP (132 kW) PureTech benzinli motoru önde e-EAT8 şanzımana bağlı 110 HP (80 kW) elektromotor destekliyor.
Markanın EMP2 platformu üzerine yükselen her iki versiyonda konfor ve sürüş keyfi arasında mükemmel bir denge kuran çok kollu bir arka süspansiyon bulunuyor. Üstelik tüm bunları kabin içi yaşama alanı ve bagaj zemini üzerindeki bagaj hacminden ödün vermeyi gerektirmiyor.
Son yorumlar