2019 yılında Türkiye otomobil ve hafif ticari araç toplam pazarının en çok tercih edilen markası olan Fiat, 2020’nin ilk altı ayının sonunda başarısını sürdürüyor. Fiat markası; yılın ilk altı ayında 39 bin 557 adet binek ve hafif ticari araç satışı gerçekleştirerek yüzde 15,6 pazar payı elde etti. Başarısını Haziran’da da sürdüren marka, 14 bin 611 adet otomobil ve hafif ticari araç satışıyla ayı lider olarak tamamladı. Fiat’ın Haziran ayında yüzde 20,6 pazar payı elde ettiğini vurgulayan Marka Direktörü Altan Aytaç, “Fiat ürün gamında yer alan tüm modellerimizle konfor, tasarım ve teknolojiyi herkes için ulaşılır kılmak amacıyla çalışıyoruz. İyi bir otomobil aynı zamanda ulaşılabilir olmalı felsefesiyle geliştirilen ve satışa sunulduğu andan itibaren “Türkiye’nin En Çok Tercih Edilen Otomobili” olan Egea, yüksek talep görmeye ve ezber bozmaya devam ediyor. Egea’nın başarısından ve Türkiye’de satılan her 5 araçtan 1’inin Fiat markalı olmasından memnuniyet duyuyoruz” açıklamasını yaptı.
Geçtiğimiz yılı, otomobil ve hafif ticari araç toplam pazarının lideri olarak bitiren Fiat, başarılı satış performansını 2020 yılının ilk yarısında da sürdürerek liderliğini korudu. Haziran ayında,14 bin 611 adet otomobil ve hafif ticari araç satışı gerçekleştiren marka, tek başına pazarın yüzde 20,6’sını oluşturdu ve lider oldu. Bu dönemde, 9 bin 231 adet binek otomobil satışı yapan Fiat’ın hafif ticari araç satışı ise 5 bin 380 adet olarak gerçekleşti. Türkiye’nin tercihi Fiat, 2020 yılının ilk altı aylık döneminde de Egea, Doblo ve Fiorino ile pazardaki talebe hızlı yanıt vermeyi sürdürdü. Altı ayda 39 bin 557 bin adet binek ve hafif ticari araç satışı gerçekleştiren marka, yüzde 15,6’lık pazar payı elde ederek yılın ilk yarısını lider tamamladı. Aynı dönemde 25 bin 212 adet otomobil satışı yapan Fiat, 14 bin 344 adetlik de hafif ticari araç satış performansıyla yine önemli bir başarıya imza attı.
Son yorumlar