Opel’in GSi efsanesini tekrar canlandıracağı bilgileri geliyordu. Fakat bu aracın Astra GSi olacağı tahmin ediliyordu. Opel, büyük bir sürpriz yaparak Insignia GSi modelini gösterime sundu.
Bu aracı tamamen performans odaklı değil de, daha ılımlı bir karışım olarak düşünmek gerek. Daha büyük hava kanalları olan tamponlar, göz alıcı 20 inç jantlar, şık arka spoiler, kırmızı fren kaliperleri, ve sportif marşpiyelleri ile kendini standart 5 kapılı Insignia Grand Sport’tan ayırdığı kesin.
Opel Insignia GSi modelini bir önceki jenerasyon OPC modeli ile karşılaştırıyor ve tur zamanını açıklamamakla birlikte Nürburgring’de OPC’den daha hızlı tur yaptığını söylüyor. Bunu GSi modelinin dört silindirli 2.0 litre turbo beslemeli motoruyla, kendisinden daha güçlü olan V6 motorlu OPC modeline rağmen yaptığını vurgulamak önemli.
İlginizi çekebilir
Opel’e göre GSi, OPC’den 160 kilogram daha hafif, yere daha yakın ve tork vektörlü dört tekerlekten çekiş sistemi yüzünden çok daha iyi yol tutuşa sahip.
İç mekanda yeni Insignia GSi, teknoloji harikası ve geliştirilmiş yanal destekleri ile sportif sürüşte destekli ve uzun yolda daha konforlu koltuklarla donatılmış. Yüksek donanım paketi olan Insignia’larda olduğu gibi ısıtmalı ve soğutmalı, masajlı ve ayarlanabilir yanal destekli koltuklar standart olacak. Alıcılar, araçlarını konfigüre ederken GSi logolu iki farklı döşeme opsiyonu seçebilecek.
Aracın ilk gösteriminin Eylül ortasında gerçekleşecek olan Frankfurt Motor Show’da olacağı ve sonrasındaki ayda satışın başlanacağı kesinleşti. Güçlü bir dizel opsiyonunun ise aracın çıkışından sonraki yılda satışa sunulacak.
Son yorumlar