113 yıllık geçmişiyle gücünü kendi hikayelerinden ve başarılarından alan Ford, yeni dönemde müşterilerinin karşısına yine beklentilerinin ötesinde ürün ve hizmetlerle çıkıyor.
Ford’un “Bir Başka” konseptini; yüksek teknolojilerle donatılmış yeni ve prestijli ürün portföyünün yanısıra, müşteri deneyiminde “1 Numara” olma vizyonuyla hayata geçirilen yeni projeler tanımlıyor. Bu projeler arasında 2020 yılına kadar toplam 12 yeni performans otomobilinin ve yeni modellerin pazara sunulacak olması, Avrupa’daki benzerlerini takiben Türkiye’de hizmete sunulan FordStore’ların yanısıra, tüm showroom’larda uygulanmaya başlanan 5 Duyu projesi ve müşteri memnuniyetinde bir numara olmaya yönelik satış sonrası hizmetler yer alıyor.
Ford; 2012 yılında Go Further / Hep Daha İleriye diyerek başlayan yolculuğuna, yeni marka yaklaşımı “Bir Başka” ile devam ediyor. 27 Ekim’de düzenlenen basın toplantısında Ford Otosan Pazarlama, Satış ve Satış Sonrasından Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Özgür Yücetürk pazara sunulan yepyeni modellerin yanısıra, Ford müşterilerine yönelik uygulamaya alınan yeni satış ve satış sonrası hizmetlerini kamuoyuyla paylaştı. Yücetürk, “Kurulduğumuz günden bu yana müşterilerimizin karşısına beklentilerinin ötesinde ürün ve hizmetlerle çıktık ve önümüzdeki dönemde de ‘Bir Başka’ yaklaşımımızla pekiştirerek çıkmaya devam edeceğiz.” dedi.
İlginizi çekebilir
Ford artık “Bir Başka”
Yücetürk, toplantıda yaptığı konuşmada, Ford’un “Bir Başka” vizyonuyla ilgili şu bilgileri verdi: “Müşterilerimizi Ford’un yeni yüzüyle tanıştıracağız. Farklı müşteriler, farklı ihtiyaçlara cevap veren geniş ürün gamımıza katılan yeni ve prestijli ürün portföyümüzle, marka algımızı güçlendirmeye devam edeceğiz. Modern ve sportif yüzümüz, teknolojimiz ve daha fazla donanım mantalitemiz, araçlarımızı sınıflarında en üste konumlandırıyor. Ford denince akla; her geçen gün teknolojileri, güvenliği, donanımları ve tasarımı ile ileriye giden cesur ve heyecan verici bir marka gelecek. Mevcut ve yeni müşterilerimizin, zaten iyi tanıdığı Ford’a “Bir Başka” bakmasını sağlayacağız. Bunu “mükemmel” müşteri deneyimi ile birleştireceğiz. Ford ile karşılaştıkları andan itibaren sorunsuz, yenilikçi ve mutlu eden, iyi hissettiren “Bir Başka” deneyim yaşamalarını sağlayacağız.
Bugün geldiğimiz nokta itibarıyla; müşterilerimizin önümüzdeki dönemde çok daha heyecanlı, çok daha dinamik ve cesur bir marka görmeye hazırlanmalarını istiyoruz… ”
FordStore’larda yeni bir müşteri deneyimi
Bayilerin de Ford’un yeni yüzünü yansıtacak biçimde şekillendirildiğini söyleyen Yücetürk, konuşmasına şöyle devam etti: “Bu yeni konsepte FordStore adını verdik. FordStore, Ford’un Avrupa’daki seçkin bayilerinde başladığı yeni bir müşteri deneyimi uygulaması. Türkiye’de 3 nokta belirledik. İstanbul Şahsuvaroğlu, Ankara Tur Oto ve Antalya Bilaller bayilerimizde FordStore uygulamasına geçtik. Müşterilerimiz, bu bayilerimizde mevcut otomobil ve ticari ürün portföyümüzün yanı sıra, bizim için çok özel, farklı bir deneyim vaat eden ürünlerimizle buluşuyor. Edge, Mustang, ST serisi ve RS performans modellerimiz sadece bu bayilerimizde sergileniyor ve satışa sunuluyor. Yine sadece FordStore bayilerimizde satışa sunulan Vignale araçlarımız için showroomlarda özel teknolojik bir alan oluşturduk.”
Son yorumlar