Geçen yılki duyurunun ardından Ford, Avrupa’da yeni S-Max Hybrid ve Galaxy Hybrid’i piyasaya sürdü.
İki MPV, Kuga Hybrid ile aynı güç aktarma organına sahip. Her iki MPV de markanın en son nesil şanzımanıyla eşleştirilmiş 2.5 litrelik bir benzinli motor, bir elektrik motoru ve 1.1 kWh lityum iyon pille Avrupa pazarına ayak bastı.
Kendi kendine şarj olan motor sistemi, Kuga Hybrid’den 0,7 saniye daha yavaş olan 0-100 km/s hızlanma değerini yakalamak için 190 HP güç üretiyor ve rejeneratif frenleme ile destekleniyor. Yavaşlama sırasında normalde kaybedilen enerjinin yüzde 90’ına kadarı geri kazanılıyor.
İlginizi çekebilir
WLTP kriterlerine göre, S-Max Hybrid 6,4 lt /100 km ortalama yakıt tüketimi sunarken, Galaxy Hybrid, 6,4-6,5 lt/ 100 km ortalama yakıt tüketim değerine sahip. Her iki model de 0 ‘den 100 km/s hızlanmasını 10 saniyede tamamlıyor.
Akü, egzoz sisteminin yeniden yönlendirilmesiyle bagaj tabanının altına yerleştirildiğinden, S-Max Hybrid tüm koltuklar katlanarak 2.200 litre, üçüncü koltuklar açıkken 285 litre bagaj hacmi sunuyor.. Galaxy Hybrid, ilk sıranın arkasında 2.339 litre ve tüm koltuklar yerinde iken 300 litre bagaj hacmi sunuyor.
Son yorumlar