Euro6 normlarına göre geliştirilen motorların yanında iç ve dış tasarımında da ufak değişiklikler yapılan Fiorino, en yakın rakibi Ford Transit Courier ile bundan böyle daha eşit şartlarda yarışacak. Türkiye’de pek ilgi görmese de 77 HP’lik 1.4 lt benzinli ve 80 ile 95 HP güç aralığındaki iki adet 1.3 lt dizel motor Fiorino kaputu altında yer alıyor. Motor ve şanzıman seçeneklerine bağlı olarak yüzde 14 daha ekonomik olan yeni Fiorino, nisan ayı sonunda Avrupa’da satışa sunulacak.
Dizel motorlarda tüketim 3.8 lt/100 km’ye kadar düşmüş durumda. 2.8 metreküp yük alanıyla 660 kg’ye kadar yük taşıyabilen Fiorino, kompakt boyutlarıyla şehir içinde oldukça çevik. Bu nedenle ufak işletmeler tarafından çok tercih ediliyor. Ön tampon, ızgara ve far tasarımının yanında yeni jant kapakları da Fiorino’nun değişiklikleri arasında. Kabinde ise ilk dikkati çeken dijital ekran oluyor. Ayrıca vites kolu ve direksiyon simidi de yenilenmiş. Yeni Fiorino’nun bagaj kapağı 180 derece açılarak yüklemeyi kolaylaştırıyor. Tamamen düz bir şekilde katlanabilen yolcu koltuğu sayesinde Fiorino’ya 2.5 metrelik cisimleri bile yüklemek mümkün.
Son yorumlar