Dacia modelleri, önümüzdeki dönemde web sitesi ve tüm görsel uygulamalarda yeni logosu, amblemi ve yeni marka kimliği ile yerini alacak. Ekim 2022’deki Paris Otomobil Fuarı’nda ilk kez sergilenecek olan yeni marka kimliğine sahip araçlar fuar sonrasında kullanıcılarla buluşacak.
Yeni marka kimliği ile dikkatleri üzerine çekmekle kalmayan Dacia, aynı zamanda akıllı telefonlar ve tabletler için artırılmış gerçeklik uygulaması ile de yaratıcı ve çözüm odaklı bir yaklaşım sunuyor. Basit, eğlenceli, modern bir çözüm olan Dacia AR, 1:1 ölçeğe kadar olan araçları görme ve deneyimleme olanağı tanıyor.
Uygulama sayesinde araç; bir garaj, park yeri ya da sokak gibi herhangi bir gerçek mekana yerleştirilebilirken, aracın içine girmek ve istenilen bir ayrıntıya odaklanmak mümkün olabiliyor. Yetkili satıcılarda geleneksel araç satış yöntemlerine ve süreçlerine ek olarak, artık araçları tanıtmanın tamamen yeni bir yolu bulunuyor. Dacia AR, potansiyel müşterilere showroomda sergilenmeyen bir modeli yakından tanıyabilme olanağı sunuyor. Dacia AR, tüm modelleri ve tüm renkleri içeriyor.
İlginizi çekebilir
Uygulama, akıllı telefon ya da tablet üzerinden ücretsiz olarak App Store ve Google Play’den indirilebiliyor. Dacia daha fazla erişilebilirlik için dijitalleşiyor. Proje, sürükleyici deneyim araçlarında uzman olan Fransız Teknoloji girişimi SCALE-1 PORTAL iş birliği ile hayata geçirildi.
Son yorumlar