Bentley’in ürettiği en hızlı model konumundaki Continental GT Supersports, güç ve lüksü bir arada sunuyor.
Bentley Continental Supersports, dünyanın en hızlı ve en lüks 4 kişilik otomobili unvanına sahip oldu. Continental Supersports, 336 km/s maksimum hızla beraber 0-100 km/s hızlanmasını 3,5 saniyede tamamlıyor.
Benzer şekilde, yumuşak tavanlı kardeşi Continental Supersports Convertible, 0-100 km/s hızlanmasını 3,9 saniyede tamamlaması ve 330 km/s maksimum hızıyla dünyanın en hızlı dört koltuklu kabriolesi oldu. Bentley’in güçlü W12 motoru; yeni yüksek performanslı turboları ve motor donanımının yanı sıra tork yönlendirme sistemi sayesinde çevik olduğu kadar güçlü bir Continental Supersports yaratıyor. Bu arada, otomobilin benzersiz tarzına dair içinde ve dışında yer alan ipuçları yeni modele keskin bir atletik görünüm vererek performans potansiyelini vurguluyor.
İlginizi çekebilir
Benzer şekilde, yumuşak tavanlı kardeşi Continental Supersports Convertible, 0-100 km/s hızlanmasını 3,9 saniyede tamamlaması ve 330 km/s maksimum hızıyla dünyanın en hızlı dört koltuklu kabriolesi oldu. Bentley’in güçlü W12 motoru; yeni yüksek performanslı turboları ve motor donanımının yanı sıra tork yönlendirme sistemi sayesinde çevik olduğu kadar güçlü bir Continental Supersports yaratıyor. Bu arada, otomobilin benzersiz tarzına dair içinde ve dışında yer alan ipuçları yeni modele keskin bir atletik görünüm vererek performans potansiyelini vurguluyor.
Bu geniş kapsamlı motor revizyonları, 2009 Supersports modeline kıyasla 80 HP ve 217 Nm artış sağladı – güç/ağırlık oranı yüzde 10, tork/ağırlık oranı yüzde 25 arttı. Maksimum hız saatte beş mil arttı. Aynı zamanda, daha hızlı kilitlenen bir tork konvertöründen yararlanan Supersports, 1.017 Nm’ye yükseltilen maksimum tork rakamını en iyi şekilde kullanıyor ve daha da hızlı bir kalkış yapabiliyor. Supersports, bu muazzam performansı kontrol altında tutmak için yüksek performanslı ve soğutma özellikleri geliştirilmiş karbon seramik frenlerle donatıldı. Dünyada bu türün en büyüğü olan fren diskleri mükemmel performans sağlarken aşırı koşullar altında frenleme gücünün azalması asgari seviyeye iniyor. Frenler, arkasında bulundukları 21 inçlik dövme alaşımlı hafif jantlarla birlikte yaysız ağırlıkta 20 kg tasarruf sağlıyor. Opsiyonel titanyum egzoz sistemi de ayrıca 5kg’lık bir ağırlık tasarrufu sağlıyor. Mevcut Continental GT’nin bugüne kadarki en hafif versiyonunu oluşturan yeni Supersports 2009 model dört koltuklu Supersports’tan daha hafif.
Son yorumlar