Yenilikçi motor ve aktarma sistemleri yüksek performans sedanın sürüş dinamiklerini tamamen yenir bir boyuta taşıyor. 612 HP (450 kW) güç üreten 4,0 litrelik V8 silindirli Biturbo motor performans beklentilerini karşılıyor. Bugüne kadar bir E-Serisi’nde kullanılan en güçlü motor olmasıyla da öne çıkan motor, standart olarak sunulan silindir kapatma özelliği sayesinde çok daha verimli bir yapı sunuyor ve verimlilik noktasında da sınıfının standartlarını belirliyor. 0’dan 100 km/s hıza ulaşmak için sadece 3,4 saniye ile yetinen sedan bu değerle sınıfının en iyi değerine imza atıyor. 9 vitesli AMG SPEEDSHIFT MCT şanzıman ilk kez ıslak kavrama ile kullanıma sunulurken baştan aşağı yeniden geliştirilen dört tekerlekten çekiş sistemi AMG Performance 4MATIC+ bir diğer önemli yenilik olarak dikkat çekiyor. AMG Performance 4MATIC+ farklı çekiş sistemleri konseptini bir arada sunuyor. Bugüne kadar arka aks ağırlıklı bir aktarma gerçekleştiren sistem değişken tork dağılımı özelliği ile ilk kez güç aktarımını yol koşullarına bağlı olarak ön ile arka aks arasında dağıtıyor ve lastiklerin farklı zemin şartlarında bile optimum seviyede tutunmasını sağlıyor.
Son yorumlar