Goodyear, Alman Bundesliga liginin en başarılı takımı Bayern Münih ile 1 Ocak 2016 tarihinden itibaren geçerli olacak Platin Sponsorluk anlaşmasına imza attı.
Bu anlaşma kapsamında Goodyear, Bayern Münih’in evinde oynayacağı tüm karşılaşmalardaki saha içi reklamları dahil olmak üzere çeşitli reklam haklarına sahip olacak.
Goodyear Almanya, Avusturya ve İsviçre’den Sorumlu Genel Müdürü Jürgen Titz Bayern Münih’le yaptıkları sponsorluk anlaşmasıyla ilgili olarak; “Bayern Münih, Goodyear’ın marka değerini yükseltmek için ideal bir ortak ve bu ortaklık Goodyear’ın marka statejisinde, tüketicilerimiz ve müşterilerimize yönelik pazarlama ve satış iletişiminde önemli bir rol oynayacak” diye konuştu.
İlginizi çekebilir
Goodyear EMEA Başkanı Darren Wells, global pazarı da göz önünde bulundurarak bu ortaklığa imza attıklarını belirtti. Wells, “Bayern Münih ve Goodyear önemli uluslararası hedeflere sahip olan kuruluşlar… Bayern Münih’in karşılaşmaları tüm dünyada yayınlanıyor ve takım tüm dünyada 400 milyondan fazla taraftara sahip. Bu anlaşma sayesinde her iki marka da uzun ve başarılı bir işbirliğine imza atmış oluyor” dedi. Wells, her iki markanın da uzun ve başarı öyküleriyle dolu bir tarihe, kazanma arzusuna ve inovasyon konusunda kararlılığa sahip olduğunu da sözlerine ekledi.
Bayern Münih Yönetim Kurulu Başkanı Karl-Heinz Rummenigge ise; “Goodyear gibi uluslararası bir markanın bize sponsor olmasından dolayı son derece mutluyuz. Goodyear, yüksek kaliteye tutkuyla bağlı olan, çok değerli bir lastik üreticisi. Goodyear’ın Bayern Münih ailesine katılmasından dolayı son derece mutluyuz” diye konuştu.
Aralarında Philipp Lahm, Franck Ribéry, Thomas Müller ve Manuel Neuer’in de bulunduğu futbol yıldızları Goodyear ürünlerinin olağanüstü kalitesinin ayrıcalığını özel hayatlarında da yaşayacaklar. Oyuncuların özel otomobilleri ile birlikte takımın otobüs lastikleri de Goodyear olacak.
Son yorumlar