Ürün gamının tamamen yenilenmesinden iki yıl sonra marka büyümeye devam ediyor. 2015’in ilk yarısında Dacia satışları yüzde 10.1 artarak 290 bin 24 adet adede ulaştı.
Yılın ilk yarısında Avrupa’daki satışlar yüzde 5,5 artarak 205 bin 436 adede erişti. Fransa’da Dacia yüzde 5.3 ile binek otomobil pazarındaki 5. Marka konumunu korudu ve perakende müşteri satışlarında 4. sırada yer aldı.
Dacia markasının satıldığı 44 ülkenin 19’unda 2015’in ilk altı ayında rekor satışlar gerçekleşti.
İlginizi çekebilir
Dacia, Türkiye pazarında yükselişini sürdürüyor. Marka, toplam pazarda 4,6 pazar payı elde etti. Bu pay 2015 yılı 4,5 rekor payın üzerinde… Marka bu performans ile Marka sıralamasında 7. sırada yer alıyor. Pazarın en çok satılan 4×4 markası olan Dacia, tüm modelleri ile segmentlerinde başarılara imza atıyor. Duster Türkiye’nin en çok satılan 4×4 modeli iken Lodgy ve Logan MCV kendi segmentlerinde lider konumda.
Son yorumlar