Nisan ayında gerçekleşen 3.347 adet SUV satışı ile yüzde 42 pay alarak toplam SUV segmentinin en çok satan markası yine Peugeot oldu. Peugeot Türkiye, Ocak ayından Nisan ayı sonuna kadar gerçekleştirdiği toplam 7.142 adet SUV satışı ile 2020 Ocak – Nisan toplam SUV’deki liderliğini de devam ettirdi. Türkiye’de satışa sunulduğundan beri yüksek talep gören, modern otomobil teknolojilerinin tüm gereksinimlerini karşılayan yeni SUV 2008 modeli Nisan ayındaki 1.351 adetlik satış ile B-SUV segmentinin lideri olurken, Ocak – Nisan arasında gerçekleştirdiği 2.224 adetlik toplam satış ile de B-SUV segmentinde liderlik koltuğuna oturdu. Sene başından beri toplam 4.423 adet satılan markanın amiral gemisi SUV 3008 modeli Nisan ayındaki 1.882 adetlik satışı ile C-SUV segmentindeki liderliğini korumaya devam etti. Benzersiz sürüş keyfi ile beğeni toplayan ve 2020 yılında toplam 495 adet satılan SUV 5008 modeli ise Nisan ayındaki 114 adetlik satışı ile Nisan ayında D-SUV segmentinin lideri oldu.
Nisan ayında, hem dijital kanallarda hem de showroom’larda iletişime geçilen toplam müşteri temas sayısında tarihinin en yüksek sayısına ulaşan Peugeot Türkiye, Nisan ayında bir önceki aya göre yüzde 47 oranında daralarak 26.457 adet ile tamamlanan Türkiye toplam pazarındaki satışlarını bir önceki aya göre yüzde 30 oranında artırarak 3 bin 960 adet satış ile büyük başarı gösterdi. Nisan ayında bugüne kadarki en yüksek dijital talep adedini alan Peugeot Türkiye‘nin satışını gerçekleştirdiği birçok otomobilin tanıtımı, kredi ve satış süreçleri dijital sistemler üzerinden gerçekleştirildi ve isteyen Peugeot severlerin araçları evlerine teslim edildi.
Son yorumlar