Üçüncü jenerasyon Ford Focus RS, 2.3 litrelik EcoBoost motoruyla 315 HP’den biraz daha yüksek bir güç üreteceği açıklandı. 6 ileri manuel şanzımanla kombine edilecek olan aracın torku ise 433 Nm.
Dinamik tork kontrol sistemiyle birlikte güncellenmiş bir 4 tekerlekten çekiş sistemiyle gelecek olan Ford Focus RS, yol şartlarına göre gücünün yüzde 70’ini arka aksa iletebilecek. Yine yol durumuna bağlı olarak torkunun yüzde 100’ünü bile arka tekerlere aktarabilecek.
Ford Focus RS’te 235/35 R19 Michellin lastikler ve 19 inç alüminyum alaşım jantlar standart olacak sunulacak iken, Pilot Sport Cup 2 lastiklerde isteğe bağlı tercih edilebilecek.
İlginizi çekebilir
Aracın kabinine geçildiğinde ise bizi Recaro koltuklar karşılayacak. Park mesafe kontrollü arka görüş kamerası, 8 inçlik SYNC eğlence sistemi ve Sony imzalı 10 hoparlörlü ses sistemi gibi donanımlar da standart olarak sunulacaklar arasında.
Nitro mavi, buz beyazı, siyah ve gri renklerde tercih edilebilecek olan Ford Focus RS’in, resimlerde gördüğümüz rengi ise satılmayacak.
Son yorumlar