Citroën, markanın tüm dünyada en çok satan modeli olan C3’ünyenisinitanıttı. Üçüncü nesil C3 satışa sunulduğu 2016 yılından bu yana gerçekleştirmiş olduğu 750.000 adetlik satış performansıyla başlı başına bir başarı hikâyesi yazdı.Yeni Citroën C3 modern ve gösterişli bir görünüme sahip, başka hiçbir otomobile benzemiyor. Renkli bir kişilik ve benzersiz konfor seviyesi ile diğer otomobillerden ayrışıyor.
Yeni konsept otomobillerden ilham alınan ve yeni LED farlarla desteklenen ve tamamen yeni Citroën kimliğini yansıtan karakterli bir ön görünümü beraberinde getirirken; 97 dış görünüm kombinasyonu, üç yeni tavan kaplaması, iki yeni jant seçeneği ve ikisi yeni olmak üzere üç farklı iç mekân alternatifi ile yeni Citroën C3 son derece zengin bir özelleştirm ve kişiselleştirme potansiyeli sunuyor. Markanın yeni görsel imzası niteliğinde olan yeni Airbump® tasarımları modern ve çekici bir görünümü beraberinde getiriyor. Daha çok üst segmentlerde kullanıma sunulan yeni Gelişmiş Konfor koltuklar tamamen yeni bir araç içi konfor deneyimi sunarken, 12 farklı sürüş destek sistemi, yedi inç dokunmatik ekranı ve akıllı telefon ekran yansıtması için Connect Play de dahil olmak üzere birçok internet bağlantılı hizmet gibi özellikler günlük hayatı kolaylaştırıyor ve benzersiz bir sürüş deneyimini beraberinde getiriyor.Yüksek verimlilik seviyesine sahip Euro 6 normuna uygun motor seçenekleriyle yeni Citroën C3, Haziran 2020 itibariyle satışa sunulacak.
Son yorumlar